alla dagar kan ju inte direkt vara toppen ! bajs-.-

Idag:

skola. kände att jag höll på svimma och kräkas och en enorm dryg huvudvärk fanns där innan sista lektioenen.
jag tvingade karro att följa med mig. bussen gick inte på ett tag...

HATAR 95:AN!!!!

...på att den fan aldrig går. när man som mest behöver åka buss hem. näh. man får gå! jaja. jag måde bara lite illa. ingen fara! det tar BARA en halvtimme att gå hem.

Toppen!!!!!!!!!!!!
just fine!-.-

åt äppelkaka när jag kom hem. duschade. bytte till pyamas(y). kännde fört. har varit trött och hängig hela dagen. haft så j*vla ont i magen! tog värktablet när jag kom hem. ätit. kollat på tv. m.m...

laggt in en massa bilder från igår, så bläddra ner och kommentera!:)

www.rebeckaepettersson.blogg.se  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0