älskade matte (<3)

tjo

sitter här i skolan och jobbar både lite med datorn här och läser/pluggar på till ett mattetest. ska försöka att hinna mmed att göra det imorgon. shit! redan fredag ju!!:O känns som onsdag fortfarande eller nått.

klicka in dig på "kommentera" på min frågestund! 2.
ingen, ingen har frågat något än.

har bara denna lektion kvar. den är snart slut sedan slöjd. slutar halvfyra. tar där efter bussen till karolina --> www.karrobergvall.blogg.se
;)<3

nu är verkligen kylan och vintern här! fryser näsan av mig!:P

skriver ikväll..

puss:

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

sv : i en affär som heter lagerhouse ,

det jag vet vart det ligger är i örebro i ett köpcentrum som heter marieberg :)

jag är hemma och är lite deppig tror att min pojkvän kommer att göra slut :s

2010-10-21 @ 16:07:21
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: men inte första gången jag varit sjuk i höst. Var det i början av september också. Ja, är ofta sjuk:P haha



Hoppas det ska gå bra på mattetestet sen då:)

2010-10-21 @ 19:04:24
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0