bad hair day:(

Hallå =)

today:
skola.
sedan ner till stan med karro.
köppte bara ett par jeans. 200 spänn. bra ju! blev inge mer..
sedan buss hem och åt. nu ska jag plugga till so-provet tills imorgon. till er som inte har papperna hos er: (tänkte på er!;)):
http://rebeckaepettersson.blogg.se/2010/october/hinduism-buddhism.html#comment

bjuder på denna sålänge: (pic f. i sommras)


btw har haft en dålig hårdag:(
stackars mig:(
vill klippa mig igen!
men det har jag inte råd med. mamma o pappa ska köpa färg till mitt och syrrans rum och lite inredningsaker måste jag ha råd med + kläder. varma kläder. hoppas att päronen kan ha råd med kuddfodral m.m. o tavlor osv..

har fått pengar idag:)
en posetiv ska ialf!:"D


Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0