Du räknas oxå!

tjo!:)

tänkte förmedla mina tankar och tycken om att jag verkligen beundrar och följer en bloggerska. jag menar Foki. hon verkar så glad gämt och ständigt. hon även ger mig insperation om naglar, kläder och smycken. det är det som jag gillar:) ("jag uttrycker mig gärna: vi gillart!;)") gå in och inspereras du med!: www.fokis.se

\(^.^)/



tänkte även berätta att jag har äntligen haft lust att måla naglarna igen!:D det har bajsat till sig lite senast jag målade naglarna. kom inte iåg vrf. dåligt och segt, kladdigt nagellack. to sad! (sadface) men ett trevligt resultat ialf!: (för det är det som jag vill bjuda på!^^)
mobiluppdatering tyvär; menas med dåligt bildkvalité.




måste berätta om att jag ska klippa håret på tisdag. hos min frisör som jag har gått till i alla tider. bara två gånger ungefär har det hänt att jag har klippt mig i stan. ganska coolt faktiskt att ha en och samma ändå. sedan har det blivit så att vi har blivit grannar också. vi har saker att berätta om. kvarteret kan börja planera papperkassar över huvudet för här kommer skvallret!;) haha! eller, nä...



NU ÄR STORA FRÅGAN... HUR SKA JAG HA DET?!

jag vågar inte färga det och pengarna finns inte där för tillfllet. skulle ha tänk på det innan isf. jag vet ändå att jag kommer att ångra mig om jag gjorde det. stark magkännsla på det! men ska jag våga på något annat?

1. uppklippt igen?
2. lugg?
3. annars blire bara topparna och så...

nu:



sedan vill jag säga/påminna er om att jag har bloglovin´
klicka in och följ: www.bloglovin.se . kommentera och läs! det glädjer mig!:)

vi hörs kära bloggläsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0