en förgyllen dag?:O

känner mig glad. finns fina människor ändå. men dem kommer och går.., som alltid!




måndag:
skola.

har sovit dåligt idag p.g.a: kunde inte sova igår. inte änns gå till sängen. ännu mindre mitt rum. FILMEN! så jävla störiga och hemska tankar jag har fortfarande. efter en vecka - det blir nu på lördag så kommer min hjärna säkert forfarande inte vara helt "läkt". vad har jag gjort - sätt?!

rec 2

ingen rekomendation på den!

åter till dagen:
åkte buss hem med malin. åt godis på bussen^^ en sådan:

stor bild för att det ska öka frästningen;"D

haha! roligt jag har;)

länge leve livet! - livet jag lever;)

nog om detta. kom hem. fikade. ensam hemma:O. vågade absolut inte änns röra en fena i soffan i kollandet på house:

äre bara jag eller är han ganska söt ändå?^^
|
|

ännu sötare^^
hahahaha!!

nog om detta oxå:).


middag: köttfärssås och spagetti. tröttna på det?:O näh, tror inte det. inte jag iaf !

hejhej<3 :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0