frågor...

holla!<3

tänkte göra ett test! ett litet halvmumsigt. njut!:

Stava ditt namn utan några A: rebeck
Har du ont någonstans just nu? magen (för mycket har ätits idag:O)
Är du singel? ja
Vad är ditt favoritnummer? 2, 4 och 6
Favoritfärg/färger? brunt, blått. m.m. det beror på vad
Hatade färg/färger? rött är inte så omtyckt
Är du nöjd med ditt liv just nu? jarå:)
Vart önskar du att du var nu?
 en plats?:O isf: usa eller cypern/korfu/grekland
Vad borde du göra just nu? kanske sova. gäsp!
Kan du nå dina fötter med raka ben? haha! ja:)
Är du kär i någon? inte för tillfället... tror jag:/
Kan du skruva tungan? haha! näh.
Har du någonsin velat bli läkare? njae, nä.
Vad drack du senast? mjölk
Vem pratade du senast telefon med? kakan tror jag:O
Är du glad? haha! super! näh. men jo fast också så himla trött.
Är du piercad någonstans? Isf vart? öronen. funderar på mer men...
Vad har du för planer för ikväll? sova!!
Hatar du folk som ljuger? ja. fast bara dåliga lögner och även falska!
Föredrar du "mjuka" eller "t
uffa" killar? men hahahhahah! va?! men jorå. "mjuka" isf?!o.O
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? det beror på. men svart är snyggt!:) (a)
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? näh
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? jorå. men brukar oftast inte tänka på´t.
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? fingemang!:D
Tycker du om ditt liv? ja - till och från.
Vad tycker du mest om i ditt utseende? ögonen, händerna, håret(ibland) och vänstra örat x) och säkert mer...
Förlåter du eller glömmer du? ojoj. svårt! det beror ju på. hur hämskt och i fråga till person till person. osv.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? tjejkompisar!:)<3
Har du någonsin masserat någon? em.., ja.
Vad är du rädd för? venne. att vara ensam och bortglömd. sjuk och skadad. inte veta vart jag har allt och även småkryp och sådant. även räkor!:O
Har någon försvunnit ur ditt liv? a.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? jah.
Önskar du att du var en av motsatt kön? ibland om jag e kissnödig och är ute. då vore det efektivt!^^
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? tyvär så plågar jag mig till det. venne vrf?!
När grät du senast? kommer inte ihåg alls. länge sen...
Saknar du en kille just nu? nja. näh. tror inte. nej!
Saknar du en tjej just nu? nä. inte vad jag vet :o

det var allt!:)
godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0