fredagen. absolut älskade!<3

hej! =)

känner för ett sista sen måste jag sova. gäspar oavbrutet nu! haha! är övertrött... yey!!

skrev inte i fredags för jag var alltför trött. fredagarna i sko,an är långa... det känns så.
cyklade på morgonen. känner för att sluta göra det nu kanske. superkallt ju! (hutter)
lol:P

fredagens lektioner:
eng: kom försent. gjorde ett test/prov. gick sisådär. men det blir nog bra:) håll tummarna!;)

- sedan tror jag att vi hade no x) -

no: prov. det sket sig. BIG time! TOTALT! men vi får se... jag kännde mig så jävla taggad och jag kännde att det här kommer att gå bra... men näe. men jag har inte fått resultatet än. men jag vet.., omprov!
so: läste på i grupprum med fler.
lunch: minns inte:S
sv/eng: film. slumdog millionaire:


en värdig film att se. sätt igång tv och sappa upp den och mys i kalla hösten:)

ma: gjorde ett test som jag ÄNTLIGEN känner att jag hade alla rätt på!:) hel säker på´t!:D lucky me:)
lästid: läser:

superbra verkligen! jag har sett den (lite grann´) på tv:) den är bra!:) borde läsas.
Rekomenderas!
no: gjorde något... labb
cyklade hem. åt, kollade på smallville:

älskart!:)<33

godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0