ingen lyssnar.., som vanligt.

tjo<3

sjuk idag igen:(
så j*vla slut. det värker i både rygg och mage. huvudvärk m.m.
tror att en förskylning är på väg oxå. neeej! big no, no! känner inte för det nu.

förutom att jag har sovit hela dagen(typ). då har jag:

spelat the sims3. :) ...och då menar jag heeela dagen. i prencip!x")

annars har jag väll skällt på syrran. orkar inte att hon ta med kompisar hem när jag är sjuk! svettig, osminkad, håret står åt alla håll. ni vet! men ja, självklart! självklart ska hon ha kompisar med. två stycken desutom. emelie och rikard som alltid-.-
...det suger!...

sedan har det varit strömmavbrott här hemma i kanske en kvart. inte vet jag. inte så direkt att man tar tid eller så...


bye<3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack så mycket! :D

2010-10-13 @ 14:51:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

tack :D följ gärna mig =)

2010-10-13 @ 15:15:02
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0