please don´t forget!

lägger upp en bildexplotion senare tror jag;)

många gammla minnen fast på bilder. en sparan genom tiderna - fast på dator! haha!



struntade i att äta frukost idag. plattade håret istället en halvtimme sisådär. skyndade mig som fan!:O
lektioner:
no: skriv. fick reda på att jag har omprov oxå. WohOOO!!
id: värmen har dem stängt av på skolan. hela dagen så det blev en tippsrunda ut i skogen ist.
so: skriva + film. en film om munkar. OTROLIGT spännande !! haha! dem såg så roliga ut. ungefär såhär:


lunch: man tackar för att dem vid bordet pratade om bajs:( haha! och om föda m.m. :O btw det var kyklingsallad, bröd och till dricka: festis:) det var ganska nice ändå. tyckte jag.
efter lunch tog vi bussen till karro. gjorde inget spec. sedan tillbaka. haha! ganska onödigt men endå. vi hade en timmes rast. s.k håltimme.
språk: - sv/eng - dator + no-plugg. ja, ni får bläddra ner;) (har skrivit om det tidigare).
sltx: sydde på som fan !;)
sedan slutade vi. tog bussen hem till bästa bästis:). vi fikade, kollade på tv och sen dator:). blev hämtad av mammsen=)
ska äta sedan och sitta fastklistrad framför tv mellan 20.00-22.35. --> http://www.tv6.se/vampire-diaries/%C3%A4ntligen-%E2%80%93-h%C3%B6stpremi%C3%A4r-f%C3%B6r-vampire-diaries gå in och kolla!:)







Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: hihi tusen tack :D så glad jag blir :D

2010-10-14 @ 18:48:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Natthakan

Sv: :)

2010-10-14 @ 18:53:40
URL: http://natthakan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0