Saknad?

halloj:)

som ni vet så har jag en frågestund här på bloggen. om ni vill se kommentarerna och svaren klicka in dig på:
http://rebeckaepettersson.blogg.se/2010/october/utkast-okt-2-2010-1.html#comment .

idag har jag sovit lite. vaknade a att pappa pratade onödigt högt. han sjöng och skrev även. vilket morgonhumör! -.-

åt frukost, sedan skjutsade mamma mig till karro. när jag kom dit halvsov kakan. vilken trött dag alla verkar ha. sömnigt. gäsp! karolina och jag har inte gjort mycket. kollade på idol (repris från torsdagen och från fredagen).
sedan blev jag hemskjutsad. när mamma skulle hämta mig såg hon en vilsen liten hundvalp på sidan av vägen. vet inte vad som hände sen... den sprang väll till skogt eller nå:(. det var en labrador. ungefär en sådan på bild(O.B.S: tagen från google):

en vit labrador.
om det är någon som saknar en sådan så fråga om adress vart jag såg den!


sedan har jag bara ätit mer... och inte mycket mer...
ska kolla på tv nu. men först lite mer data:) sedan sova.



har knäppt kort på naglarna:) (från en kamera den här gången!) resultat:(tyvär inte nymålat, en dag gammal. slitet en aning...)


hej då!<3

Kommentarer
Postat av: Axel H.

sv; jaa helgrym :D



tack så mycket ^^

2010-10-03 @ 21:05:53
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0