Ätligen!

tjena:D

åh, jag blir så inspererad av olika människor. jag har kollat lite på utbildningar och på inriktning. jag älskar att måla naglarna, pyssla och göra kort och sjunga där emmellan och en massa kreaktiviteter. det ska nog bli estetiska programmet efter nian! så skönt att veta något!:) livet leker sometimes.

min dag har inte "lekts" med idag. tråkig men även en sådan "ta-det-lugnt-dag" - det behövs! har bara sovit länge, ätit en massa och kollat på tv och chillat lix:) men även det är härligt^^ (a)

vi gillart!;)

en tankte slog mig att det var länge sedan nu som jag målade naglarna. det bajsade till sig förra gången-.-
gav upp och tog en paus. kännde inte för det bara. men jag sätter igån igen nu!:D bara vänta och se:
mobiluppdatering så tyvär; ingen bra bildkavlité.

btw ska även klippa håret på tisdag. vet inte riktigt hur jag ska ha det. vågar jag mig på något nytt?! eller blire bara topparna?!:O så här ser det ut nu ialf!:

lite mörk bild men jag tror att man ser håret ialf!:) (a)

vi hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0