kanelbullens dag:)

HEJ.

kände inte för att gå upp ur sängen idag. morgorna är kalla ochmörka. åh, vad jag hatar att det går mot vinter nu. eller... ja, det har ju sina positiva och negativa sidor. tog ialf bussen idag.
lektioner:
bd: nytt arbetsområde. vi ska rita något... vad det nu var?!:S
sv: började andra kapitlet på "livet". vi ska skriva en roman. går ganska bra. lite svårt men det går vägen:)
lunch: potatis och biff, brunsås och sylt.
ma: räknade vidare... 2+2=...    3+7=...
so: sprang runt lite först kanske:O. sedan satt jag tyst och stilla och läste på flitigt:)
tk: gjorde klart trådspelet och det fungerade:D. det lyste! det lyste!:D haha!!!! när jag var klar med det och hade "spelat" klart - haha! jätteroligt-.-. typ inte, segt och det var bara roligt till en början att se om den verkligen funkade - skulle jag göra en bil:) (en liten modellbil med riktig motor. en liten en(a)). men jag kännde inte för att vara själv på den så jag frågade karro och elina om vi kunde göra en tillsammans. så blev det:"d . jag byggde motorn och elina och karro gjorde designen:). det blir en husbil!:D med "flower power"-tema:D. den du!;) hahhahahhahahahahahahahahaaa!!!!!!!!!!!!
sedan väntade jag i 45 minuter-.- för att vänta på mamma. skulle ha utvecklingsamtal. sedan hem. fikat och kollat lite på tv. har varit på datorn och är det fortfarande:). tycker att ni ska gå in här:
http://kanslobarometern.folksam.se/#/hem och testa känslobarmometern!:)
tråkigare än vad jag trode att det skulle va:(. typiskt! livet suger sometimes!:"(
ska snart äta och göra matten. blir inte mer än såhär.

btw DET ÄR KANELBULLENS DAG IDAG:D    ...så därför har mamma köppt bullar till mig. bara lucky jag;")

btw har ätit hitills 3 bullar:) haha! om ni vill veta;)

peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0