Till grannfrisören... :)

hejj:)

skulle egentligen åka bil till skolan idag men det var inge strömm i den:O. så tagga cykling istället då! (var inte berädd på det) :( kom precis i tid...
kontakttid: nutidsorigentering. ganska svårt, men frågor om kändisar och så var för-mesta-dels lätta:)
svengelska: jobbade på bildmappen. målade:). satt i grupprum med karro, lydia och emma. pratade och målade:)
sv: skrev fortsättning på kapitell två. fick en bra början där ialf!;) haha!
lunch: mos och korv.
mu: skrev lite fakta om gammal klassiks musik.
ma: slogs med några fiender...!!:"@
därefter cyklade jag hem. åt och kollade på tv. fix och sedan kom farmor och perra, pappa också så jag fick skjuts!:) man tackar!!:D
pappa släppte sedan av mig vid frisören. klippte mig. sedan kom mamma. hon skulle klippa sig efter mig. sedan tog vi alfan:) (mammas bil x)) till stan. lämnade tillbaka en ring som har gått sönder. fick tillbaka hundra och köppte istället en klänning på gina, det var rea!:) men mamma fick lägga över lite x"). jag flörtade in mig där lite;). hela tjugofyra spänn! inte dåligt det inte!!;D åkte hem, handlade, har ätit och fika medans jag kollade på tv och messade lite med fölk!:)

resultat:

toppar och sneluggen är fixerad:)
inte en sådan stor förändring men alltid något!:)

...om ni vill veta så är min frisör min granne. har salong i stigslund och jag har gått där ända sedan jag var liten. v.s. nästan alltid!:)<3

mycket att göra...

byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0