ännu en dag av mitt liv

tjo,

har snart klarat av ännu en dag av mitt liv:) cyklade till skolan imorse.
no: skrev av från tavlan.
id: gick ute i spåret.
so: prov om "val" och det gick vägen!!:D det känndes svårt men jag klarade det precis.
lunch: potatis och äcklig fisk till det. sedan tog jag bussen med karro hem till henne. vi gjorde ingenting i stort sätt. bara slöade en stund. efter det åkte vi tillbaka. kom precis i tid. ...och jag tror att vi inte har någon kontakttid dära?!:O säg till om det var det iallafall!:S
språkval(svengelska): var på datorn och kollade lite småsaker;)
slöjd: klippte lite tyg... slutade halvfyra och cyklade därefter hem. kollade på tv, har även hunnit målat naglarna (ni får se imorgon) - bara en vanlig "gammalrosa" färg - och ätit tjockpannkaka med glass och jordgubbsylt fick väll slinka med det också rå;) ska snart plugga och kolla på idol.

MIN HÖGSTA ÖNSKAN:


tjarrå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0