Det fortsätter..

Hey !!

jag har lite mycket saker att göra. ska åka bort vi åtta-tiden. idag, på morgonen hann jag platta håret:). jag evt att vi hade idrott så det är inte så himla smart och göra det då, som en sådan dag. sedan cyklade jag iväg till skolan, men jag kom tyvär några minuter försent:/ .
torsdagen lektioner:
no: vi ska förbereda en egen lab:) hoppas med mig att jag kan få användning av såbubblor:D!!
id: tränade intervallträning nere på sätravallen.
so: kom sedan försent till so:n eftersom jag var tvungen att sminka om mig och platta håret igen för det hade förstörts på idrotten.
lunch: tacos. det var inte så gott:/ inte alls!
...
svengelska: gjorde en svenskauppgift.
sltx: (slöjd - textil) skulle börja på en slags bild med textil.., ofc!
...cyklade hem och så tittade jag på "that 70´s show". haha! det är ju för roligt:P bjuder på en bild också:

hahaha!!:"D åhh!!:"D

...sedan har jag ätit, målat naglarna. :

har bara baslack och ett ljusrosa genomskinligt nagellack.

...har inte gjort så mycket mer...

"sång och text" m. michelle branch med låten "goodbye to you":

Of all the things I've believed in I just want to get it over with
Tears form behind my eyes but I do not cry
Counting the days that pass me by

I've been searching deep down in my soul
Words that I'm hearing are starting to get old
Feels like I'm starting all over again
The last three years were just pretend
And I said

Goodbye to you
Goodbye to everything I thought I knew
You were the one I loved
The one thing that I tried to hold on to

I Used to get lost in your eyes and it seems
that I can't live a day without you
Closing my eyes and you chase my thoughts away
To a place where I am blinded by the light but it's not right

Goodbye to you
Goodbye to everything I thought I knew
You were the one I loved
The one thing that I tried to hold on to
Ooh

And it hurts to want everything and nothing at the same time
I want what's yours and I want what's mine
I want you but I'm not giving in this time

Goodbye to you
Goodbye to everything I thought I knew
You were the one I loved
The one thing that I tried to hold on to

Goodbye to you
(Goodbye to you)
Goodbye to everything I thought I knew
(Goodbye to you)
You were the one I loved
The one thing that I tried to hold on to
(The one thing that I tried to hold on to)
The one thing that I tried to hold on to
(The one thing that I tried to hold on to)
Oh whoa
The one thing that I tried to hold on to

And when the stars fall I will lie awake
You're my shooting star



ses:)<3


Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: min dag har varit jätteskön!

vad ska du göra imorgon då? bara en vanlig dag? :)



- ASIAT

2010-09-02 @ 22:12:10
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Ellie

snygga naglar!

2010-09-03 @ 22:13:27
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0