igen, igen o igen.

HEJ. (=

har varit en halvbra dag:P menas med att dagen var lite fryst på morgonen men humöret tinades lite under dagen:) det är ju bra!:"D åt taco till frukost för att det fanns räster kvar sedan igår.
cyklade till skolan.
bild: blev klar med mitt namn på mappen. har hunnit en bit på vägen. ska börja på 9d sedan ska ska jag rita lite på den. jag har funderat på lite, på vad jag ska rita.
kontakttid: -  ...no
sv: läsförståelse. gick ganska bra... hoppas jag! det känndes bra iallafall:)
lunch: potatisbullar. jag gillar absolut inte potatisbullar:( eller ja, jag kan äta det men det är inge vidare gott:/ jag åt en och en massa grönsaker till det. urk:( !
ma: seg...
so: jag hade glömt papper så jag fick låna och läste lite halft medans jag pratade med anndra:P
tk: vi skulle göra någon "linjekoppling" eller vafan det nu hette:O jaja.. det gick väll bra:/ vi fick löpa och det var faktiskt lite så där kulkuligt x) (typ)
sedan tog jag bussen och fick sällskap med wodday. jag gick sedan till kicks för att köpa maskara. var tvungen att åka ner igen för att det var kris:/ måste ju ha maskara! köppte även ett par örhängen. maskaran:
lumene. blueberry curl mascara. 99 kr på kicks:) det var sänkt pris så jag kännde för att passa på då:)

...tog bussen tillbaka till skolan och cyklade hem därefter. sedan dess har jag ätit, kollat på tv, tränat lite, duschat, data. ska sedan försöka med att få ut en text från datorn där uppe. hur det nu kommer att gå:|

HEJDÅ. (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0