Ljusare

hej.

har haft puh-dagar idag. började med att jag cyklade till skolan. jag började nio så jag fick sova en extra timme imorse:D. i like! anyway, sedan ville jag ändå inte gå upp för jag försökte att somna o eftersom jag drömde en hel härlig dröm. åh, så typiskt att mamma kom och kollade om jag var vaken sen också. jag somnade inte om. skola fick så bli. kom lite försent. vet inte varför:S. jag bara segade mig allt för mycket eller nått. sal 309 och vi hade masage. lite fnissigt och sådär:P gick bra ändå. lite segt och trökigt i längden bara, men jag överlevde.
lunch: mos och korv men jag tog istället mest makaronsallad med minikötbullar:D. det var så mycket godare! de flesta valde det istället. mosen var geggig och korven: ja.., röd.
gick ner till lidle med karolina och köppte tuggummin. sedan bussen till stan. vi letade efter där yogan skulle vara och sprang på en kvinna (vid 28 års ålder. vad vet jag). vi frågade om vägen. vi hittade på en gång. hon var en duktig förklarare, så tack för det! karro och jag satt där och väntade och väntade och efter ett tag började jag att bli hyper så de som passerade oss på gatan kollade skitakonstigt på mig och då förblev jag mera hyper. jag böjade att skratta konstig och högt och skrika i stil med "åh, denna grymma, hemska värld. vad jag skäms!" haha! karro skämdes nog en aning mer eller nått. råkade gå över grännsen där när det kom några snygga killar som gick förbi. haha!!!!!!!! ...och så väntade vi mera. till slut upptäkte jag ett sms från wodday. hon sa att vi inte hade yoga ändå och det skulle vara bowling. åh! sucka! vi sprang till bowlingen och spelade. kom förvånansvärt bara fem minuter försent. vi spleade. jag fick namnet "bubblan" och karolina: "kakan". jag som skrev in det x). !!
slutade med ett och ett annat skadad nagel:( (sadface). jag van iallafall:D haha! sedan tog jag bussen tillbaka med frida och karro. karro och jag cyklade därefter hem. har sedan ätit mellamål:) och tittat på mina favortiprogram. ska snart äta igen och därefter duscha och så tror jag att det blir idol i kväll va?!:O
vi får se... "dagen har varit ljusare än på länge" - "faktum att hela veckan förblir så.., låt oss be!" - "för dig och för mig. AMEN!"

från idag:

me:)

haha!

kakan:)

yogaskolan

men det blev bowling tillslut

frida-tidningen som förgyllde

dagens outfite:
tröja - ginatricot
jeans - ginatricot

vill jättegärna ha en sådan:) fundera på att köpa. men jag har en liknande på bilden ovanför men det syns inte så mycket. kanske ska fundera på att ha ett vitt linne under istället. får ha det nästa gång!:)

kram//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0