onsdag - igen

Hej


Har inte gjort något sjärskilt idag. Bara en vanlig, lugn skoldag - som alla andra. Fick skjutss imorse.
Lektioner:
id: jag gjorde inget sjärskilt.
en: ett "test"/prov. ganska svårt men jag tror det kommer att nå upp till ett g ialf! hoppas!
sv: vi hade svenska i en kvart eftersom engelskan gick i övertid. vi fick tillbaka proven som vi har gjort och jag var rätt nöjd me´t.
lunch: har redan berättat om den SUPERGODA ala sodexomaten idag. men det gick att äta ialf. och där, just där fanns inte den jäkla (snåljåpar;O) ketchupen! borde klaga!!!! big time!
elevens val: gick upp till musiken för att lämna in en skiva som musikläraren ska ladda ner låtar på. vi ska ha ett prov om några veckor om bl.a. mozart och bethoven och ja, ni vet. sådanna dära:P ... så typisk klassisk musik. ska snart lynnsa lite på´t för att träna i god tid;)
efter skolan: kakan skjutssade mig hem till henne på cykeln. vi fikade och kollade på tv. efter det cyklade jag hem. hade kvar cykeln hos henne efter jag sov över där. det småregnade och jag hade tunna kläder så jag hämtade cykeln idag istället. har ätit och kollat på två program av scrubs och ska plugga nå så...

hejdå på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0