peace

hej bloggen:)


har haft en kort dag i skolan idag. några lektioner och slutat tidigt. det får mig på bra humör!;)

jag åt köttfärshsås och spagetti till frukost. det var rester sedan igår från middagen. mums! jag tror att man aldrig kan tröttna på den maten. måste va en av favoriträtterna! sedan tog jag cykeln till skolan. jag har tagit tid hur lång tid det tar att åka till skolan på cykel. med min orangea tar det cirka 20 minuter. med den svart-silvriga - som tyvär syrran använder mest - tar det cirka 7-8 minuter bara. en ganska skillnad serru.

idrott: ja, idrott var första lektionen av denna onsdag. vi skulle springa i spåret på tid. det var så typiskt idag också eftersom jag har ont i halsen. så för det mesta gick jag. powerwalk!;D ...blev det. med en och en annan skoknytning och en blandning med joggin och spring. det blev ungefär 20 minuter. inte det bästa. jag var så jävla taggad! hoppades på mycket bättre. i 7:an och 8:an fick jag krig 13-15. eller egentligen minns jag inte riktigt men något sådant iallafall:P

en: det blev film. tyvär kom jag försent lite dära. jag var och fixade prao-plats. det blir tempo, en mataffär i valbo med bästa bästis; KAKAN!!=)

sv: vi fortsätte att läsa ur ett gammalt nationellt prov.

lunch: det severades potatis och fisk. med en massa ärtor;P

elevens val: jag valde att komma ikapp med bildmappen med att jag har varit lite sjuk och missat någon lektion. sedan var det en dryg 96 som smådamppratade med mig. jag är nu halvklar med mappen. jätteklar med texten iallfall och lite färg och bild återstår.

cyklade hem och har sedan dess ätit, kollat på bästa programmen (det bästa från kanal 4). upptäckte att någon jävel har skurit upp min cykelsadel. syrran lånade den av mig. hon sa att den var på skolan. antagligen har någon elev varit där och haft "SUPERROLIGT!!" - verkligen-.- snart uppdaterar jag några "roliga bilder" också:) ska sedan äta middag (chickenbits och ris) och kolla på idol medans jag tränar några minuter. ska försöka att spinga lite seriöcare imorgon på idrotten. vi får se....

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0