some funny stuff;P

hellu^^

...här kommer onsdagens utlovade "roliga bilder": (:P) (temat är smileysar. enjoy!)

dogge doggelito:"D

kanske inte så himla "funny" egentligen:/ ... v.s:

vad han nu heter?:O en hjälpande kommentar tack!

...har googlat på denaa. lite läbbig tycker jag.., eller vad tycks då?:O skulle ni våga öppna dörren?;O








...och så tänkte jag börja med en ny sak som heter "hemmafacket". det betyder att jag knäpper lite kort på saker och ting som finns hemma hos mig och så kan ni tycka och ställa frågor;) här kommer ett smakprov med "hemmafacket" - tema: solbrillor:

blåa

råsa

svarta

hjärtorangeaformade (favvoriter:))

...jag ska ha ett par gråa också men jag hade dem inte vid mig vid tillfället när jag knäppte kort på dem alla färgglada soliisarna.

ha en fortsatt bra dag/kväll!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack så jätte mycket :)

2010-09-01 @ 22:21:57
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0