On the roof

hej på er! :)

jag berättar lite snabbt om dagen...

jag skyndade mig att bli klar i morse. satte på mig idrottskläderna och gympadojjorna och så fick pappa lov att skjutssa mig till skolan. för såklart att det skulle regna idag igen!
id: första lektionen. vi spelade baseboll och jag kan säga det rakt på sak; jag sög-.- hahaha!
en: det blev ett litet förhör på förra veckans glosor och sedan jobbade vi om en text som handlar om hur vissa människor har det med sin "burka". det är som en lång slöja över hela sig. jag kan även visa en bild men det ser inte så himla roligt och snyggt ut:/.. jag skulle aldrig gå runt i en sådan:


vilket liv!

...sv: satte igån med att skriva rent första kapitlet "födelsen" på datorn.
lunch: halvgod kyklingröra med ris:/
elevens val: ...och jag fortsatte med "födelsen" - var visst inte riktigt klar.
vi slutade halv två:) ...och jag följde med kakan hem - igen:) men hade inget annat för mig. vi kollade lite bloggar, knäppte kort, åt och drack varm obboy och jag tränade i några minuter på ...:S vad det nu heter. en sådan ialllafall:

haha! så himla roligt när man ska gå av den - och har använt den ett tag också - och sedan gå på golvet. känns som hela golvet under mina små fötter rör sig:D. hihi!^^

...mamma kom och hämtade mig, har sedan gjort lite småsaker. bosse (min katt) sprang upp på taket eftersojag hade balkongdörren öppen i mitt rum så bosse sprang upp på taket och undersökte. hahaha! ett tips om detta skulle hända er bloggläsare;) så hämta maten och ruska på den:P det funkar alltid! ... - eller ja, kanske efter ett tag iallafall. tog lite bilder på det också:)   ...:





lite miffad bild bara:P






peace<3


tänkte fixa håret tills på fredag men ska jag ha lockigt eller rakt?:O
snälla, kommentera!!<3

med blixt?

eller inte?


med blixt?

eller inte?



kommentera och tyck till! alla kommentarer godkäns!:)

...ska snart äta men innan så tänkte jag berätta att karro har fixat större header till mig och jag ska snart fixa en ny också.., tror jag:S för jag gillar den där. men vi får se!;)

...ska snart äta men innan det så ska jag lägga in "sång och text" m. (och som ni kanske redan vet så kan ni skriva - kommentera - in en önskad låt så lägger jag upp den. skriv bara namn (erat namn) och artisnamn-/grupp och låt. så fixar jag resten!;)) ...här kommer "sång och text" med lady gaga och låten "monster":

Don't call me GaGa
I've never seen one like that before
Don't look at me like that
You amaze me

He ate my heart
He a-a-ate my heart
(You little monster)

He ate my heart
He a-a-ate my heart out
(You amaze me)

Ate my heart
He a-a-ate my heart out
(Hahaha)

He ate my heart
He a-a-ate my heart out
(You little boy)

Look at him
Look at me
That boy is bad
And honestly
He's a wolf in disguise
But I can't stop staring in those evil eyes
(evil eyes, evil eyes...)

I asked my girlfriend if she'd seen you round before (oh yeah)
She mumbled something while we got down on the floor baby
We might've fucked not really sure, don't quite recall (oh yeah)
But something tells me that I've seen him, yeah

That boy is a monster
M-M-M-Monster
That boy is a monster
M-M-M-Monster
That boy is a monster
M-M-M-Monster
That boy is a monster
Er-er-er-er

He ate my heart
(I love that girl)
He ate my heart
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

He ate my heart
(I love that girl)
He ate my heart
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

He licked his lips
Said to me
Girl you look good enough to eat
Put his arms around me
Said "Boy now get your paws right off me"

I asked my girlfriend if she'd seen you round before (oh yeah)
She mumbled something while we got down on the floor baby
We might've fucked not really sure, don't quite recall (oh yeah)
But something tells me that I've seen him, yeah

That boy is a monster
M-M-M-Monster
(Could I love him?)
That boy is a monster
M-M-M-Monster
(Could I love him?)
That boy is a monster
M-M-M-Monster
(Could I love him?)
That boy is a monster
Er-er-er-er

He ate my heart
(I love that girl)
He ate my heart
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

He ate my heart
(I love that girl)
He ate my heart
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

He ate my heart
He ate my heart
Instead he's a monster in my bed

He ate my heart
He ate my heart
Instead he's a monster in my bed

I wanna Just Dance
But he took me home instead
Uh oh! There was a monster in my bed
We french kissed on a subway train
He tore my clothes right off
He ate my heart the he ate my brain

Uh oh
(I love that girl)
uh oh
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

He ate my heart
He a-a-ate my heart
He ate my heart
(Wanna talk to her, she's hot as hell)

That boy is a monster
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
Er-er-er-er

That boy is a monster
(He ate my heart)
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
(He ate my heart)
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
(He ate my heart)
M-m-m-monster
(Could I love him?)

That boy is a monster
Er-er-er-er



...och sedan lovar jag er att lägga in ett inlägg om "roliga bilder". har nämnligen några på lagret!;) hahahahaha!!:"D
PoK:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0