sällskap??;O

hejssan:)

smink och hudvård i skolan idag på förmiddagen sedan visste inte jag vad jag skulle ha. cyklade till karro och vi skulle försöka se hur det såg ut på hennse vind så skruvade och drog med en fastlindrad blå gardin x). gick inge vidare. sedan kom wodday dit en stund. vi kollade på hannah montana the movie för det var länge sedan man såg den:P sedan försökte vi igen att öppna vindsluckan i karros hus. gick inge vidare först. vet inte sedan vem det var som kom på att man bara skulle putta den lite, lite lätt uppåt. gick ju superlätt ju. det regnade lite svart. vad det nu var och jagbörjade att skrika så dem fick panik:D. panik på mig antar jag!:P har även pratat en del. sedan skjutssade wodday mig på cykeln(min cykel x)) till busshållsplattesen. pratde och sedan cyklade jag hem. faster malin och lasse var här:). vi åt mat och fikade medans vi kollade på idol. nu måste jag skynda mig in i duschen och sedan matte + läsa frida-tidningen:D och sedan sova:) btw min fonadation är slut och jag behöver vinterskor:S säg till om någon har tråkigt så man kan dra till stan och shoppa?!... :S!! :) <3<3

hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0