stan m. sofi:)

hej.

sov över en halvtimme. kom försent - idag. sedan var jag tvungen att cykla - fortfarande. cykelsadeln var frysen till is så därför hittade jag sadelskydd/sadelmuff(eller vad det kallas för:S). funkade fingemang!:D ett + till att sadeln var varm:)

no: läste på inför prov imorgon. är jävligt taggad faktiskt. okej, där ljög jag fett. men lite ialf!;)
id: vi körde burken - tråkigt. satt bakom en sten halva lektionen och diskuterade mossa som fanns på stenen med malin x). sedan hade vi något med att kasta boll. vi passade och skulle försöka att träffa med bollen på något träd. skulle föreställa mål:P. om jag får skryta--> jag ägde x). nä, men jag gjorde många mål och tack vare mina lagkamrater:) <3 haha!
so: gick till grupprum med malin, maja, sofi, karro och jag förstårs. gedde igen på malin. men det var mest sofi måste jag säga:O. vi bussms:ade med några från malins mobil. haha! funny, funny! :"D
lunch: gick upp och åt med karro. - pannkaka med sylt. tog mest kycklingsalladen som fanns på sidan om.
håltimme: satt och var social med malin, sofi och kakan. löste lite korsord från frida-tidningen. fick lite hjälp där också - mycket.
svengelska: gjorde ett mattetest. inte mycket mer. han inte.
syslöjd: fortsatte med det jag nu gör?!:O
sedan tog jag bussen ner till stan med ellinor, wodday och sofi. sofi och jag gick vidare själv till en lite halvskummig, men rolig affär. "sefun" (stavning?:S). hon kollade på jacka där. sedan till pressbyrån för att fyla på pengar på busskortet. gud vad det går åt! måste protestera. vill ha ett busskort från skolan!:@ - känner jag. det är faktiskt lång! funderar på att klaga på måndag. ska utvecklingssamtal. det finns några som får fast de går av på samma busshållsplatts som jag. sedan vidare till kicks, akademibokhandeln, H&M, ur & penn, gina, jc, vero moda, bikbok och en massa mer... även så tog jag italiensk kulglass och sofi en knäckekaka eller något liknande - med grädde:) köppte en del. bl.a:

ring - gina: 99:-

ögonfransböjare - H&M: 29.50:-

värmespray - kicks: 80:-

fondation - kicks: 149:- (tror jag?!)

plånka - ?: 149:- (råsa)

mössa - bikbok: 49:- och halsduk (orange)

(råsa)

skor - dinsko: 399:- (egentligen kostade dem 499 när jag kollade men betalade bara 399. konstigt, men bra!:D

tog bussen med sofi. skulle tillbaka till skolan. träffade min kära kusin viktor på bussen med en kompis. han hade antagligen tränat som vanligt:) bra där!:D stannade vid skolan och cyklade sedan hem.
ätit
tv
dator.

godnatt läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0