Furuvik 2010

tjo alla. =) <3333

jag har varit i furuvik idag med kakan=).


vi har inte åkt en enda karusell:O. vrf: jag har aldrig varit en sådan människa helt enkelt. ...och en andledning till: det var superlånga köer till allt. vi skulle åka åtminstone spöktåget och kaffekoppen. många jag kände som var där. vi gick mest runt och kollade på djuren och så. här kommer bilder + en förklaring till varje bild på dagen:) :

jag knäppte mycket kort på djuren x)


knäppte mycket kort på denna get:P kommer fler...


bääh..


m.m. =)


...och så en bild på stenbockarna. bara för att jag är en själv:D


sööta:P


en av mig xD


stenbock


fler


steniis x)


"lillen".. :P


...


osv.. x)


...


...


<3


..and me:)


perfekt, solig dag!


me:)


åhh! ser ut som om den beöver lite frihet:"(


...


pic..


pic..


pic..


pic..


karro & I :)


me & kakan:)


härliga höstfärger börjar krypa fram.


haha... vad det nu är för ett djur:O


pic..


äventyrsön:) mycket om barnprogrammet "wildkids":

hahaha!! bild och (inspelning) från furuvik. här kommer mina bilder från äventyrsön som det utspelade sig ifrån:

mina egna bilder:)


björn




lejon



pic..


me:)


me:)


and me again:)


underjordisk gång .. med karro på sidanom:P


underjordisk gång..


skrivbord


litet matbord


där de sov..


fanns även ett ställe där man kunde tvätta av sig lite.


utanför.


I!

bland djuren:

känguru


en till!:P


..och en sista:)


kameler:D


ööhm. de sög av stenarna:O


..här också:O


hahahahahahahahaaaa!!


karolina=)


gick till ett av stånden som fanns där (det var "fackets" dag) och fick en gratis ansiktsmålning:"D kännde för en smiley!


smile!:)


and again:P


en lama tror jag att det är va??!!:O
haha! en söt en ialf!=)<3


flamingos:)<3


kakan & såpbubblan:D<3


en söt liten apgrejj;O


..och en liten sköldis x)


grisar:D


sööt!!:)

och några sista bilder på några griskultingar. tyvär ifrån ett fönster så bildkvaliten är inte så bra:/
men hur söta som hellst!!<3333333333


kultingar:"D<33


<33


niiih!!:)


åhh<3


ännu flera..


...och flera griskultingspics..<3


<33

sedan har jag bara ätit och kollat lite på tv idag.

kramen=) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0