Hjärta hårspray !

Hejj! Ni anar nt hur frustrerad och arg jag är. Mitt hår är extremt jobbigt och fult! Ååh! Jag vet nt vad jag ska göra. Jag har använt en större mängd hårspray. Det hjälpte mkt men nt tillräckligt. Snodde tom mammas hårvax -.- . Ibland måste man bara hata långt, tjockt hår. Sucka!!!!!! Tack för alla fina kommentarer ialf! Jag börjar få tillbaka känslan att skriva om vardagen i min blogg. Bara man är aktiv och positiv. Oj, jo verkligen så positiv man är. Haha! Sov länge idag. Härligt! Det här har verkligen varit en bra söndag vilket jag nt brukar leva i många gånger. Jag har städat rummet, målat naglarna i en härlig gräddig rosa nyans. Jag har hunnit varit hos Karolina (www.karrobergvall.blogg.se). Jag var där en liten stund bara. Vi åt och nördade Sims3. Roligt!:') Jag älskar vampyrerna i kvällsnöjen och de olika yrkerna i drömjobb. Sedan åt jag mat med familj - utom lillasyster. Malin (faster) och Lasse hälsade på. Faktum är att dem lagade maten. Haha! Omvänt. Så knasigt:') Benji kom oxå:D. Det är deras kompis hund. De var bara hundvakt för tillfället. Han har varit här några gånger tidigare. Ni skulle ha sett Bosse(våran katt). Han är nt alls van med hundar. Han reste ragg och stirrade hela tiden. Som tur var gick det bra ialf. De har precis åkt som synd är och nu borde jag verkligen läsa lite om Islam och Judendom. Det är so-prov imorgon, på morgonen. Ska ta och läsa anteckningarna ett antal gånger så är jag värd att kika in på datorn lite senare. Om jag nu har lust. Jag blir så rastlös att bara sitta still och stirra på dataskärmen. Det känns nt bra helt enkelt. Vi får se... Byebye!<3

Kommentarer
Postat av: M&B

Världen bästa Rebecka älskar dig!<3<3<3<3

2011-02-06 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0