'Hur många gånger mer?'

'Jag saknar det som va. Betydde det inget för dig?' Hejssan!:) Nu sitter jag under karros skrivbord och tänker på rymden. För i rymden finns inge känslor. Skillnaden är att jag nt är stormförtjust i runda saker men jag gillar nt när folk tar på min mobil. Elr jo, fast näh, elr kanskerå, elr nt vet jag heller. Ialf... idag slapp man hk. Ist skulle man till stan. Woho! Fast näh. Saken är den att jag nt kan gå. Elr jo, men nt med skorna. Dem är trasiga. Sulan har rullat ihop sig och ligger och skaver, irriterar och mer. Men vet ni vad??!! Jag tkr att ni ska gå in här. Näh där--> www.bellatio.blogg.se :*<3 saknarejjj!<3 'Hoppas att allt blir bättre snart.' Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0