ojjskii pojjskiiii !:") ♥

hahaha!

sitter här och skrattar för mig själv. härligt!(Y)

har inget sjärskilt att skriva om så lägger ut bilder vettja:

hehe...


ibland har man lix ingenting för sig... :')


här är en bild på mig och karro. venisagen elixir 2011
från i lördags:)


åh!♥ sötnos:) ! här på bild: Bella (www.bellatio.blogg.se) och Ludwig. kusinyra:")
(nyår!)


me todayy!:)


ny månad, ny heting on the wall !;)
hehe...


nu ska jag börja stänga ner datan och så. osv...
ska bara kolla om det finns nagelkurser man kan gå här i hemorten (a) :P. jag vill så järna hålla på och måla naglar osv. älskar det!:) min högsta dröm är att bli en berömd nagelartist !
vad är eran högsta dröm?:) kommentera!

hörs!

- rebeckaepettersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bella<3

Hejhej!<3

Min högsta dröm?....

Jag vet inte, bli en poffisoniel konståkare?

Eller...känd författare? Eller den bästa läraren i Sverige?;D I don´t know... Kanske någon av dom här förslagen iaf.



Kram på dig, kusse<3(L)



Bella<3

2011-02-17 @ 14:59:18
URL: http://bellatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0