tre av sex.

jag har varit på öppet hus på polhem idag. jag kännde att jag vill berätta lite om detta. jag tog trean dit med klara. hon var intresserad av barn och fritidsprogrammet.
först gick vi till bygg- och anläggningsprogrammet  måleri och därefter till bf (barn och fritidsprogrammet). bf verkade oxå ganska bra ändå men kanske att jag väljer det som det 6:e valet lr nått:P. jag är så himmla osäker, det är ju så svårt. ialf så när vi var där kollade jag på kartan och såg att hantverksprogrammet  textil  design två trappor upp så vi gick dit för att jag tyckte att det lät som något bra. jag var där i två sekunder och kännde mig som hemma direkt! jag fick även pröva på att sy med en sjärskild symaskin. skitkul men läskigt^^ ! där ska jag nog gå ändå. wow! väldigt säker nu ändåju!:D (y) !!!!!!

för övrigt så började jag halv nio idag. nationella prov i svenska. det gick väl bra antar jag förutom att jag nt hann med sista frågan.





- rebeckaepettersson


Kommentarer
Postat av: zarah

men det är ju bra att man vet vad man ska välja iaf! :D själv är jag lite osäker ;/

2011-02-08 @ 22:22:45
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0