tack för igår tjejer! såg new moon med klara och frida:D

hej!

nu har jag inte skrivit på några dagar men jag har gått i skolan och haft avslutning innan jullovet.

i fredags, i går:
fick sjuss av pappa till kyrkan och det var några från nian som sjöng. sen gick alla tillbaka till skolan och vi fick alla betygen. måste kämpa med matten:/. usch, hat ämne! men jaja, jag måste. sen väntade jag en timme på klara och vi gick hem till henne frida hängde på. sedan gick frida och jag till henne så kom klara sen. vi gick till bussen och det var skitkallt ute igår, idag också. vi tog trean ner till stan och vi tittade på bio (new moon), som jag verkligen har längtat till att få se. vi gick sedan på stan en stund för att bussen gick inte fören om en halvtimme. det var så jäkla kallt ute så vi kunnde bara inte stå där och vänta. så såg vi zarita (vår gammla lärare sen mellanstadiet). sedan tog vi 95:an hem. gick hem själv sista biten och gjorde typ inget mer.

idag har jag inte gjort nått sjärskillt.
varit på datorn.
städat.
ätit.
handlat mat med mamma och pappa.
gosat med bosse (min katt:)).

lyssnar lite på dead by april, de är jättebra, den bästa låten är nog "carry me" och "losing you" tror jag:).

godnatt!/RebeckaePettersson<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0