sjuk:(-igen.-.haha -.-

Tjena!

Idag så är jag hemma. Jag är förskyld och jag ska snart stänga av datorn men jag vill skriva ett inlägg först åt er och min blogg så ni kan läsa det:).

(Min blogg blir mer som en veckoblogg därför jag är bara på datorn nån gång i veckan).

Hej-igen min dag har varit skittråkig men det värsta är att den inte är slut än klockan är nu 12.03 och jag ska snart göra lunch åt pappa och mig. Kötbullar och potatis finns i kylen så jag ska snart göra i ordning det. Jag är välldigt förskyld det är därför jag är hemma, det är skitjobbit när man rör på sig för mycket, haha! det låter som om jag har dålig kondis men det blir varmt och snuvigt om det blir för mycket ganska jobbigt att gå i skolan då  ja om ni fattar:p... men det är lite bättre idag än igår-som jag inte heller gick på. Jag har inte så mycket att skriva om, men min morgon var väll inte så mycket sömn som jag fick, jag som skulle bara ta det lugnt idag menmen. Mamma väckte mig också för att telefonen var till mig. Så i kväll kommer väll mamma och syrran hem och sen så äter vi väll middag och annat sånt där typist "vanligt" vanliga grejer.

Har inget mer att säga lägger väll ut lite bilder senare-kanske.

Pussen!

:) !hejdå! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0