första inlägget, bra där!:p/tis

haha deru maja å malin fixat tror ja. designe vet ja inte hur man fixar. osv med sånt typ. kanske kommer på det efter detta inlägg haha. ja å bara mig själv:p.

ida försov ja mig lite-som vanligt-.- haha men ja åt frukost å fick sjuss av pappa till skolan åsså prata ja me malin å maja, ja har fått bra kontakt me dem å de äger:O bra va? haha. ne men de e sjyssta (stavning) aja spela roll. de var ganska lång o trög dah men överlevde. ja lovar (tror ja) att ja inte kommer att skriva superlånga inlägg-eller ska försöka ialf. vi har haft kontakttid lästid sen å ja läser en lite konstig bok. hehe. åsså hade vi... ä orka inte skriva om skoldagen men sen så tänkte ja ta bussen hem efter no:n men orka inte vänta ja går hällre än väntar så ja gick hem asså ja har inte superlångt hem egentligen så ajja. ja gick hem å de tog int så lång tid men sen så ropa ja på bosse(min katt) han kom direkt jamande från garaget å jusste har svenak läxa till imån måsse göra men ja hara tränat lite rrå. har ätit å fatsre å lasse kom hit e här nu å vi tittade på idol. å inna har ja bakat chokladbollar(negerbollar) rrå. ska va me karolina imån ska fråga om vi kan baka igen då. mina chokldbollar blev ialf lyckade de va goda så malin min fatsre rrå å lasse fick smaka godskända! supér (franskt uttalande) :p hahaaaaaaahahahhaaaahaaaaahahahahahaaaa. jaja haja men ska sova tror ja eller ska gå upp. men hejrrå dåå.

kjamen!<3/RP

bild på mig dåe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0