onsdag

hejssan! idag har jag varit i skolan som vanligt å ja har haft syslöjd hela dagen idag och så har vi haft lunch åsså har karolina slutat äta korv av nån anledning. vegg ne hoppas inte det! hu! hehe. nu lyssnar ja på musik hade ganska roligt ida som vanligt lite långtråkigt men ialf. jag gick till skolan idag det var asjobbigt mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara ja blev jättesnuvig å tårarna bara rann när jag gick åsså var det jättekallt, blåsigt och sminket bara rann ner eller bort så allt blev förstört. så typist! men ja fixade det sen ialf för så kan ja ju inte gå i skolan precis. på syslöjden idag gjorde ja en kjol ja blev välldigt nöjd med den å ja undrar om ja ska ha den imån men ja tror det får se. idrott imån då jusste torsdag imån jo dåere idrott. jaja men ska fortsätta lyssna på min bráa musik. om ni undrar så lyssnar ja på three days grace-are you ready haha välligt bra faktist tycker ja.

men syns!

ja men kjamen då!<3(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0