sista timmen sög!-.-

Hejssan-igen!:p
jag har inte orkat skriva så mycket på bloggen för jag har varit lite trött och på dåligt humör. jag e lite deppig över en sak bara.
men jag har orkat gått i skolan idag ialf.
idag är det fredag så vi hade so först å vi hade soprov ida också det gick nog inte så bra jag är välldigt säker på att jag kommer få göra omprov:S jaja. men det kommer att gå bra eller bättre ialf hoppas jag hehe. :O  
efter so:n hade vi musik å jag trodde att vi hade musikprov idag också men det hade vi inte jag hade tur!:)
sedan lunch men jag orka inte äta för att? fråga inte! suck!:(
sedan efter var det svengelska,
matte usch!
hehe och lästid eller kontakttid den var den var urjobbig åsså bytte vi platser i klassrummet, längst fram aja.
gör inget.

Kommentarer
Postat av: malin :)

de är väl inte för de du är ledsn? :(

2009-09-26 @ 14:04:09
URL: http://malinablom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ta de i skolan eller nån annanstans syns!<3

2009-09-29 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0