Glad Påsk!

hellu!

ja, glad påsk på er alla. det har varit skärtorsdag, långfredag och igår var det lördag, vill säga: påskafton. påskafton: ja, igår var jag och min familj, samt malin (min faster) och lasse hos farmor och perra. vi åt den vanliga, hederliga påskmaten. jag erkänner att den är god och man kan nog inte riktigt trötta på den. inte jag iallafall. även om det skulle vara så att om jag sa det:P... jag fick mycket påskgodis och vi fikade och åt tårta därefter. jag tyckte att det var lite synd att jag inte fick träffa småkusinerna, samt minikusinerna och marie (faster) och johan. annars var det okej och vi kom hem ungefär vid elvatiden. jag gick och sov därefter. var valldigt trött för dagen blev välldigt flummig och då menar jag det verkligen! har gråtit av skratt. så allt smink bara förstördes hela tiden. orkade inte bry mig tillslut för alla som var där vet ju hur det var. åh, herregud! jag säger då det:P...

har inte så mycket mer att säga... skriva*. men jag måste bara lägg ut en asfin bild på mig sen igår!



Glad Påsk/RebeckaePettersson:)<3

p.s. säg till om ni vill ha en kopia;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygg bild :P

2010-04-04 @ 12:15:37
URL: http://lillasotacoolajag.blogg.se/
Postat av: Bellatio

OM!

Jag vill ha en kopia!!!



// Bellatio

2010-05-03 @ 17:48:29
URL: http://bellatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0