I´m singing in the rain..!

hej

är på så dåligt humör nu. kallt och blött och för jäkligt..

regnig dag..


vaknade hos kakan. gick till bussen. det duggade lite. tänkte inte på parraply eller nått liknande. åkte till centrum och så gick vi till - eller rättare sakt vi skulle till korpens bollhall men hittade inte dit. karro trode att hon viste - ungefär. men inte då-.- ...

kom fram efter en haltimme försenad och vi var genomblöta. som om vi hade duschat innan eller badat med kläderna och allt. vattenpöl i väskan!-.- JOBBIG DAG! sedan gick vi till centrum igen och åt på mcdonalds.
haha..xD

åkte tillbaka till skolan. två timmar kvar.. gick runt på stan. åkte till skolan. korridor; 1 timme! kallt och blött. tröött som fan!!:( åkte tillbaka till karro igen. när vi skulle stiga på bussen skrattade busschaffören. han sade något oxå. hörde tyvär inte. en sån där icke-svenska-bra-pratare;O mm. när vi kom hem till karro så hade man nå jävla skakningar. skakade ju som en hund!! tog en varm dusch, fick låna varma kläder och så gjorde vi iordning en varsin varm kopp oboy! det förgyllde dagen - en stund...

mamma hämtade mig. hade cykeln där men kunde inte cykla hem ju. åt. duschade. nu sitter jag vid datorn. chattar, sms:ar och lyssnar på några låtar av talor swift. taylor swift - today was a fairytale. lyssna på den! den är bra:). ska sova nu. sä himmla trött.. tills vidare. sov sött alla!<3

en till posetiv sak som behövs sägas i inlägget (känner jag:)). att: på vägen till korpen - när man var villse ute i regnet - så sjöng och skrattade vi ändå högt kakan och jag!:D<3<3 vad skulle jag göra utan dig tvilling!:)

Kram<3


Kommentarer
Postat av: kevin ström

de lätt som en rolig dagXp<3

2010-08-19 @ 22:09:56
Postat av: RP:)<3

åh ja! absolut-.-



ärligt: till och från

2010-08-20 @ 17:17:36
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0