Sorry for the Pics:"(

åhhellu!

det har blivit lite fel med bloggen/bilderna<--:"( har fixat lite hitills. har raderat bilder för att jag skulle "ränsa" men sedan så upptäckte min vän det och sade det och så blev jag skitsur och ledsen för jag vet inte riktigt vad som är vad längre. bild till täxt..? och så vidare...

"dagen":
målat naglaran:

...och så kom karro och hämtade mig. var där en stund. vi spelade the sims3. kan aldrig tröttna:"D haha!! har ätit hamburger´s :)<3 göttigt och nu så hoppas jag på några fler låtar på mobilen av min systeryster:)<3

...och jag ångrar mig. "veckans värsta" är att alla bilder försvann:"( åhhhhhhhhh!! jag är så himmla förbannad!! ska försöka att fixa tillbaka alla men det kommer att ta tid alla.

men läs vidare... hej!<3

Kommentarer
Postat av: kevin ström

fina naglar:D<3.

2010-08-22 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0