P.e.a.c.e

tjoho!:)

första måndagen i nian. det  var rätt okejj ändå.
när jag skulle cykla till skolan så kännde jag att det var så himmla skönt! det var soligt, friskt luft och så lyssnade jag på bra musik. eftersom jag älskar taylor swift så tänker jag ta en låt med henne igen i "sång och text".

så här kommer... taylor swift med låten - min absoluta favorit av henne också - "you´re not sorry":
All this time I was wasting hoping you would come around
I've been giving out chances every time
And all you do is let me down
And it's taken me this long baby but I figured you out
And you're thinking we'll be fine again but not this time around

You don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
Don't wanna hurt anymore
And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry...no, no, no, no

Looking so innocent
I might believe you if I didn't know
Could've loved you all my life
If you hadn't left me waiting in the cold
And you got your share of secrets
And I'm tired of being last to know
And now you're asking me to listen cause it's worked each time before

But you don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
Don't wanna hurt anymore
And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry...no, no, no, no
You're not sorry...no, no, no, no

You had me falling for you honey
And it never would've gone away no
You used to shine so bright but I watched all of it fade

So you don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
There's nothing left to beg for
And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry...no, no, no, no
You're not sorry...no, no, no, no
no, no, no, no
no, no, no, no
no, no, no, no



...efter det var jag framme vi skolan. lektioner:
bild: vi började med nya mappar. vi ska skriva våra namn på med en viss stil och det gick lätt. det var inte alls något svårt med det:)
kontakttid: men det blev inte av:D
sv: vi skulle skriva lite meningar och sedan läste vi. skolans böcker är verkligen askassa! de går inte att läsa ju. jag har redan prövat två stycken och vi har läst två gånger. åhhh!
lunch: superäcklig korv med mos. önskade att det fanns ketchup. gud vad mycket jag skulle ha haft på isåfall!!:P
ma: kämpar vidare...
so: lyssnade på prat om hur sverige styrs eftersom att det är val snart. sedan fick vi papper som vi sedan ska läsa på.
tk: (teknik) jättelåååååång och seeeeeeg!!!!!!:@
...och så slutade vi äntligen! stannade kvar och upptäckte en hemlig liten lapp i skåpet. men det är tyvär en hemlig lapp så...! hahaha! karro och jag sprang vidare till cyklarna och cyklade hem. men vi stannde halvvägs och pratade i nästan en timme. hahaha! gud ja:D haha!! men jaja... vi slutade tre och jag kom hem fyra:P . kuuligt! sedan har jag bara tittat på teve och druckigt yoghurt=) men när jag tittade på tv så dunkade det plötsligt till i ett fönster. upptäckte sedan att det var en fågel som hade flygit in i fönstret och låg där på backen. men den dog:"(
så jag tog en plastpåse som jag hade handen i förstår och så tog jag fågeln därifrån och lade den på altanen med de anndra två döda fåglarna:O

...så nu ligger dem där tillsammans och ruttnar. gud vad äcklig jag är, känner jag:(
blää. haha! det mest skummiga med mig är att jag knäppte kort på dem också!

det var den här som dog nyss:O

snyft:"(

VILA I FRID!<3




...och så står det på bloggschemat att jag ska skriva om "köp". menas med att jag antingen kan skriva om vad som jag har köppt eller om det som jag vill köpa. "köp":... det finns en sak som jag har önskat mig aslänge. i två jular faktiskt! eftersom jag älskar att måla naglarna så vill jag så gärna ha en nagelblåsare/nagelfläkt eller vad det nu kallas för. men iallafall.., om man läger fingret på bananskålen och trycker ner den så blåser den från munnen!:D haha! + att den är såååååååååå himmla gullig!:"D
såhär säger dem om den på: www.roligaprylar.se :

Denna lilla apa är mycket vänlig. Lägg dina nymålade naglar på hans lilla bananskål och han börjar blåsa de torra.
Kan även användas för andra saker man vill få blåsta. Som ett skrapsår på fingret eller knäet.
Kräver 2st AAA-batterier som ej ingår men kan köpas på vår batterisida.


 naturligtvis ska jag lägga ut en bild på den också:

visst är den inte underbart gullig?:"D

PUSS & KRAM:


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- yes det ska jag göra, men man måste vara 18 även om målsman är med, så får vänta 25 dagar :D

tacktack:) ja kommentarer är alltid kul .

2010-08-23 @ 18:15:49
URL: http://danielas.se
Postat av: Josefin

Vad är kontakttid? :s :)

2010-08-23 @ 18:19:56
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: kevin ström

okej hur fan kan du tycka att de va rätt så bra på skolan:O. stackars fåglar!!<3"snyft"

2010-08-23 @ 20:24:03
Postat av: RP:)<3

sv till kevin::) ja du! man åste bara gilla lägen man!;) ja, stackars fåglar du:(

2010-08-23 @ 20:40:15
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/
Postat av: Joseé

Stackars fågel! :((((

2010-08-25 @ 13:37:10
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0