Gult...

.. :)

idag skulle jag egentligen cykla men det regnade så mycket och pappa hade just åkt så jäg tänkte ta halvtiobussen. bussen går sååå himla sällan ju!-.- men som tur var så kom pappa tillbaka efter att mamma skällde(stavning :S) på han:O! så jag kom försent till min favoritlektion på hela veckan - bilden! fast jag gillar också musiken=) lektionerna idag:
bd: kom försent en kvar eller något sådant. syrran med. fortsatte rita på min mapp.
kontakttid: ingen eftersom de istället har en pratsstund med var och en.
sv: en diagnos eller något sorts prov eller vad det nu var. det var ganska svårt ändå, tror jag.
lunch: potatis och biff. brännd biff!-.- ...med mycket sås och sylt!:D
ma: räknade några tal.
so: skriva av från tavlan och en liten film eller vad det nu var. :O
tk: (teknik) - vi skulle va i grupper om tre. jag fick vara med frida och wodday. vi skulle göra en box. det sög:(
...och så slutade vi klockan tre och när jag kom till skåpet så kom jag på att en buss hem gick kl: 3 och nästa gick inte förrän tjugo i fyra... så jag fick vänta då. pratade med karro en stund i telefon och jag undrar om vi kan gå på linedance på torsdag:P kanske lite töntigt, vad vet jag. har aldrig dansat sådant förr:O - kanske är superkul:) förhoppningsvis. både mamma och några jobbarkompisar till henne ska gå och kanske jag, karro, syrran och en kompis till henne. kanske även om karros mamma vill gå:P ett litet kuligt gng låter det som. hahaa!:"D nu är det bara att hoppas!!=)<3

...och så tog jag bussen hem och gick sista biten hem. sedan dess har jag målat naglarna:

gult graffittinagellack den här gången:) och så mörklila under.

...och så har jag ätit m.m.



...och "sång och text": darin zanyar med låten "lovekiller":

This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can't be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face?
It's so clear to me

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer x2

You're a cold blooded murderer (murderer)
Baby, never did I think you could
Be such a cold blooded murderer (murderer)
You're a lovekiller, you're a murderer

I see your strategy
I bet you've been here before
You won't stop until your victims crawl
It's like a criminal
You stole the love away from me
It's so clear to me

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer

You're a cold blooded murderer (murderer)
Baby, never did I think you could
Be such a cold blooded murderer (murderer)
You're a lovekiller, you're a murderer
You're a murderer...

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer x4

You're a cold blooded murderer (murderer)
Baby, never did I think you could
Be such a cold blooded murderer (murderer)
You're a lovekiller, you're a murderer

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer


puss: (...och nu ska jag kolla på "fångarna på fortet"=))

Kommentarer
Postat av: Bella<3

Guud vad fint tema!!!!

Du skriver med... smailisar.

h :) ;)

Tummen defenitift upp!!

2010-08-30 @ 21:21:31
URL: http://bellatio.blogg.se/
Postat av: Timotej

Åhh, fina dina naglar blev.

2010-08-30 @ 21:21:58
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Postat av: anynym

Hihihih jag avgudar dig!! ;):)

2010-08-30 @ 21:23:22
Postat av: claudia

coola naglar, har också graffitinaglar nu, fast lila med svart :)

2010-08-30 @ 21:45:25
URL: http://mmeinleben.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Tack så mycket!:D

Tightsen är ifrån H&M=) Kramar!

2010-08-30 @ 22:16:28
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: RP:)<3

sv: (till "anonym") gillar inte anonyma;O haha:P

men thanx iallfall:)

2010-08-31 @ 19:29:17
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0