... nästa? tänk om man kunde se insidan?!

hejssän!

nu vare fan länge sen ja skrev sen sist. nu blire av! ja känner mig taggad hahhahhhahhhahha!

i dag har det gått både upp och ner!

måndag:
igår så kunnde jag knappt sova, var hungrig innan jag precis skulle blunda. vaknade då idag morse av att jag mådde illa av hunger. jag har ätit välldigt lite på sista tiden. jag har inte kännt av så mycket hunger de sista dagarna men jag vet att det är så himmla viktigt så jag trycker i mig maten som jag behöver. asså jag mår iget vidare. hoppas att det går över. förr när jag vaknade på monarna så kunde jag äta två smörgåsar men sen har det bara gått ner till en och en halv och så till en och nu kan jag nästan knappt äta en hel smörgås på mornarna. lyckades ändå få i mig en hel idag. var ganska imponerad. har gått ner lite också, inte bra. vägde typ 47-48 förr och nu väger jag 45-46. känns inte helt rätt i min ålder. alla väger så mycket mer! aja jag vaknade och kännde absolut - som alla mornar - för att sova mycket mera för jag hade också en så himmla härlig dröm! men tyvär så är det inget jag vill dela med er om;). tryckte i mig en macka och gjorde iårning för att åka ti skolan. hade först:
språkval:träna engelska på datorn.

no:där kännde jag av att jag ville svimma av hunger och jag kände mig svag och illamående och huvudvärk m.m. karolina erbjöd mig en smörgås... tack karolina! du betyder mycket<3
missade en bit av bild fick godkännande av läraren för att äta.

bild: en halvtimme

lunch: lunchen är en halvtimme, typ askort tid. väntade lite för det var typ asfullt i matsalen och jag kännde inte för att gå in i en sal full med folk när jag inte var på topp. så vi väntade i korridoren med några dryga killar i c hahha. ne men sen gick vi upp och de skulle säta sig bredvid men de gjorde de inte. hahha de var så roliga så jag blev genast på humör. tack för det killar! ni fattade inte hur mycket det hjälpte! tacksam!<3:) åt en potatisbulle eller heter det plätt? jaja jag tror att ni fattar. brukar äta två men jag kunnde inte:(. fick ur mig all skratt när jag kom ut därifrån matsalen. tack vare dem:D. kom tio minuter försent till matten.

matte:räknade vidare.

svenska:lite halvdryg. pratigt. hade huvudvärk och magont hela dagen. har det fortfarande. ska såva snart. ska sova tidigt! det behöver min kropp. svenskan var annars ok... fick 21 av 31 tror jag på ett prov tror jag att det vra:P. mycket tro lite veta.

trässlöjd: jusste min kappsylöppnare belv klar idag! hahha ska föreställa i formen en val eller nått liknande. lektionen var lång!

åt semla hemma hos karro och så åkte jag hem.

har försökt att äta middag.., gick bra. är här på datorn och bloggar som ni märker (dumt sagt/skrivet). lyssnar på musik som:
dead by april-sorry for everything
dead by april-carry me
taylor swift-come in with the rain
lyssnat klart på låten som är 1 timme och 6 sekunder! jah!...:
green carnation-light of day, day of darkness

+ masso mera..................

godnatt! ta hand om er, allt och alla!

Kram/RebeckaePettersson:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0