i taket lyser... du!

hejhej!

har inte skrivit p[ ett tag. som sagt s[ har ju datorn i k'llaren virus men s[ pappa har k;ppt laptop som jag 'r p[ nu.

tyv'r s[ f[r ni gissa vad jag skriver lite f;r vissa bokst'ver funkar inte, ni vet: de tre sista. vet inte hur man st'ller om, och jag orkar inte bry mig just nu.

i torsdags f;rra veckan s[ gick jag i skolan som vanligt. ingen bra dag. skitd[lig. piss!

i fredags s[ gick jag ocks[ i skolan:
engelska
matte
idrott
so: hade prov p[ franska revolutionen. klarade det precis men jag vet att jag kunnde ha gjort det b'ttre men inte om man har brottom till tv[-bussen och skulle bort sen ocks[.
tog bussen hem. so:n gick p[ ;vertid, s[ man slapp det idag. [t, fixade till mig och s[ [kte vi till sm[kusinerna i sandviken. [kte till melodifetivalen (genrep men hur kul som helst end[!) kom hem sent, gick och sov

lordags: sov lenge, fixade till mig, [kte till sandviken, till sm[kusinerna igen och [t tacos, och, haha! lekte med tvillingarna och tittade p[ melodifetivalen hehe p[ tv, klart! kom hem sent, lade mig direkt.

s;ndag: vaknade, [kte till media markt: pappa k;ppte dator, [kte till elisabeth (bor med farfar) som fyllde p[ l;rdagen men firades p[ s;ndan ist.     duscha.

m[ndagen:skolan
tis:skola
ons:skola................................................................................
..........................
..........................................
................................
.........................
................................................................................................................
tors: skridskor. karro kunnde inte l[na n[gra s[ vi gick runt lite ba. vandra i djup sn; hhahahhahhhaaa! det var s[ himmla askuligt...

fredag: idag: vill s'ga! ialf.., fredag:
eng: prov eller n[tt test eller s[.
matte: lite l[ngtr[kig. r'knade lite ba.
idrott: jobbi fast vi kollade p[ film... jobbigt p[ ett annat s'tt.
lunch:... resten av dagen gick jag inte. tog bussen till hille, till mormor och morfar. :) handlade med mamma. tittat p[ lets dance och har 'tit tacos... igen. 'r p[ datorn p[ msn nu och chattar. menmen... ska sova snart om jag ska orka upp im[rn... idag:P .

Godnatt/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0