kommentera mera!;) //reklamer...;P

bonjour!

det känns inte som det är någon som läser min blogg:´( - ännu mindre kommenterar:@.

onsdag: imorse - jag var verkligen superdupertrööt och jag ville bara sova. det känns som om jag sover altför lite. varenda dag - nästan - sommnar jag i soffan när jag kollar på tv. kanske att jag sover tidigare idag:P. nagellacket som jag köppte i lördags verkar verkligen vara hållbart. för alla er som älskar att måla naglarna och gillar att ha de pyntade - v.s. färglada också - men hatar att det flagnar bort på första dagen - elr två, tre dagar efter. jag har hittat mitt favoritnagellack! den sitter där den sitter:P. går inte och skrapa bort den - inte enns med en nyckel elr liknande. (låter som reklam!:P) aja... håret var ju bra i dag. det lydde. nästan:/. haha! ne... men om man har uppklippt och på morgonen efter att man har sovit så kan det stå ut åt vilket håll det än vill. haha! good hair day!:) åh... juste! har ni sett verum-reklamen med de dära små vita - goda - bakterierna? älskar reklamen xD. de e ju så himla söta ju!:") i just love them! iihhhh!!!:")

orkar inte skriva så mycket...
så...

hejdå/

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA

2010-06-04 @ 07:13:02
Postat av: josefin

du har verkligen en söt blogg. blir så inspererad av dig och dina äventyr. jag skulle vela vara som dig.

vore kul att se lite mer bilder på dig, kanske någon guide som visar hur du sminkar dig och hur du tänker när du klär på dig ;)

2010-06-14 @ 22:55:45
Postat av: Becka:)

hej josefin. du anar inte hur glad jag blir av din superduperfina kommentar/inlägg. det glädjer mig nå enormt. ja... bloggen kan ju bli sötare;) jag ska få hjälp med en header - hoppas jag:O.



det kommer mera äventyr. eftersom jag har nyss kommit hem från en konfirmationsläger. kom hem i går. har precis hunnit packat upp det sista. du får läsa mera om det. det kommer ett inlägg om mitt konfirmationsläger 2010. nu är det så att hela konfirmationsgrejen börjar TYVÄR ta slut. ska konfimeras på söndag. vi ska spela teater m.m. det kommer att föroppningsvis bli kul!



kanske att det kommer en liten guide om mig och min personliga smak. häng med - läs, kommentera och sprid;)!! (smycken är min personlighet:))



kram RebeckaePettersson:)<3

2010-06-18 @ 21:13:21
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0