en stor besvikelse:"( // D´: // :@

längtar en otroligt massa till juleeeeeen. så jag bliiiiiiiiir gaaaaaaaaaalen!!:(
vill ha en bra jul.., hoppas jag - att den blir. snart läst klart denna bok:
snart klaaaaaaaaar. och det jag vill säga är att den suger faktiskt, hårt! en besvikelse på att det är så mycket som inte liknar ett dugg frn tv-serien.
Disappointed!
handling:
Elena har allt, hon är skolans populäraste tjej, den självklara ledaren, och kan få vilken kille hon vill. När hon träffar den mystiske Stefan svär hon på att hon ska få honom. Till varje pris. Men Stefan är inte den han utger sig för att vara.

Stefan är den enda som kan stå emot Elenas skönhet och dragningskraft. I alla fall till en början. Men Stefan bär också på en hemlighet. En hemlighet som tyngt honom i århundraden – Stefan är vampyr. Ju närmare Elena Stefan kommer ju svårare har han att stå emot henne. Trots detta är han fast besluten att skydda henne från de faror som lurar i hans förflutna.

Damon är Stefans sexige och farlige bror som drivs av sitt hämndbegär till Stefan och sitt begär efter Elena. När han dyker upp ställs bröderna återigen öga mot öga – nu som rivaler om Elenas kärlek.



medan jag sitter här och nu funderande på den andra boken:
..och jag hoppas verkligen att den är mer lik. för det första är hon inte blond i tv-serien-.-
även om boken är skriven först.
handling:
När Elena förälskade sig i Stefan Salvatore visste hon inget om den mörka hemlighet som han burit på i århundraden – att han var en vampyr. Hon kände heller inte till hans farlige bror Damon och hur hon mot sin vilja skulle dras till honom. När det till slut var för sent befann hon sig mitt i en kamp mot ondskan. En kamp som slutade med att hon offrade allt för den hon älskade.

Stefan och Damon är de enda som vet vad som hände den hemska natten som förändrade Elenas tillvaro för alltid.
Bröderna är dödliga fiender med ett mörkt förflutet av hat och stridigheter. Frågan är om de kan återförenas för att stå emot de mörka krafter som nu hotar det lilla samhället Falls´s Church?

- jag fattar ingentin om denna handling. faktum är att jag inte har läst den ännu. låter som den är lika dålig-.-
det får mig att verka så sur, grinig och framförallt: arg!:@
morrrA!!

nu längtar jag tills på torsdag! - verkligen.



..längtar oxå till helgen:

lördag: va med karro. handla lite vintagekläder tror jag:). sedan kanske jag åker till ikea - igen - med mamma. hoppas ialf. har inte frågat ännu. ska ...   NU!!...

söndag: med kevin.. tror jag:). hoppas man kanske får låna summerland:o?! det är en film. en tv-serie som gick för några år sedan. vid tio-tiden har jag för mig. haha! åh, vad den väcker minnen. minnen med karro. när hon bodde i sätra. sofkuddarna:"D hahahahahahahahaaaa!!::""
Summerland:
söt och så:)
gamalt fint program och så. =)


fejkad bild eller vad?! aja, den får duga. fanns ingen annan bra heller som funkade att se osv.



sedan hittade jag denna bild på google när jag skulle kolla efter annat:P   :
OMG... hittar inga ord?;o

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0