Hilleville<3

Tja! har varit i hille today. jah, today:
pappa lägger om ett tak. mamma o jag åkte dit och fikade. sedan gick jag upp till övervåningen (ett litet place där jag och familjen bode i några år förr i tiden:")) vi har inte riktigt rensat ut allt och jag tror att jag ska flytta dit när jag blir äldre. jag lovar att knäppa några kort hur det ser ut, men en annan gång.
här kommer bilder från idag!:

inann vi tänkte åka. om ni undrar så är mössan från bikbok och kostade kring en 50-lapp.


hittade denimvästen i en garderob i sovrummet.


cool tycker jag:))


detta hittade jag oxå!: skortan och skärpet.



hittade denna bok i bokhyllan i hilleville. hoppas den är bra. den är uppdelad i två delar. andra heter nyckeln till friheten. har sett den filmen i skolan. jag minns den inte ett dugg nästan men jag minn att jag tyckte att den var bra!

jag hittade även en hel karton med skärp. äntligen! jag har inga:

den näst längst till höger var min favorit. älskar det fantastiska mönstret! älskvärt!



vi får se om jag använder denimvästen imorgon.



ska snart sova! men innan dess ska jag berätta om att jag hittade en kavaj oxå. egen skräddarsydd. mamma hade den när hon var i 20-årsåldern. ganska gullig. sedan fanns där en stickad tröja som sticks som fan! den har mormor stickat:). ducktigt av henne tycker jag. den är ändå härlig men.., men det är axelpuffar på den. det är synd. det brukar vara fint, men dendära är enorm! men mysig.. vet inte om jag vågar använda den vilket är synd. det vore en ära att använda den och göra mormor stolt. även mamma, det var hennes. hon använde väll den på 80-talet eller nå.

sova nu!

vi höres!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0