humör: glad!:)

hallå, hallå!:)

sitter här i vinterjacka och dem försmå tofflorna är på. men jag behöver dem! den här dagen har varit rätt nice. förutom i morse när jag skulle gå upp. det kännde jag verkligen inte för! jag vet inte vad det är som får mig att acceptarea denna kyla i huset. 15 grader kallt på morgonen. inne! jag kollade på klockan som var halvsju... då gick jagupp och stte på mig en tröja sedan huttrade jag så jag fick tag i min katt bosse och gick tillbaka till min säng och drog täcket tätt, tätt intill mig. bosse fick ligga utanför och sova. efter ett tassade han ner till matskålen eller något annat som han blev nyfiken av. katter är så nyfikna av sig ju! sedan vaknade jag sju och fick panik. skippade frullen och skrapade bilden tjugo i åtta. sedan bar det av tills skolan. lektioner hela dagen... körde ett lyssningsprov på musiken - omprov. det gick galant!:D stolt! hade alla rätt tror jag. nu ska bara karro göra det. hon ska klara det har jag bestämt därför ska jag med henne hem efter skolan imorgon och så ska jag peppa henne till hundra tusen!:") ska plugga musik med henne imorgon då. hoppas jag ialf!:) haha! jag förljde med henne hem idag oxå. vi snackade en massa, chillade bara. åt, åt. snackade ännu mer - hemligt... ;)
näh, nu ska jag gå. pappa ska fixa mig en ny mobil. en sony ericsson - xperia tror jag att det blir. blå. hare gött!

syns<3

Kommentarer
Postat av: karro

Sv: Jo jag kan gärna hjälpa dig med bloggen men om den ska bli helt klar och sånt så måste man nästan sitta en hel dag.



Det är ju mycket enklare att göra en design åt sin egen blogg för då vet man ju vad man vill gö med den och sånt. :)

2010-11-30 @ 22:05:56
URL: http://karrobergvall.blogg.se/
Postat av: Cajsa

göres? :D

2010-11-30 @ 22:38:46
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

jag mår fint! haha nej då jag blir inte sur:) var så trött på den och ville ha en enkel och stilren denna gången utan en massa färg:)

vad tycker du om den nya moderna franska manikyren?:D Hot or Not?

2010-12-01 @ 08:27:08
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Joseé

Allt bra med dig idag? :)

2010-12-01 @ 18:20:05
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0