it does fit!

hej, jag håller på med lite saker här och ska försöka avsluta... om det nu någonsin kommer att ta slut.
har mått illa hela dagen så jag skippade idrotten. jag har fortfarande spykänslan kvar. det är säkert något virus eller nått... hoppas det försvinner från kroppen snart. men jag ska fortsätta nu så det blir klart. jag kan tyvär inte berätta vad det är. det är hemligt för mina småkusiner isabella och fredrik. usch vad jag avslöjar för mycket nu känner jag. hahah!

btw så var jag och hälsade på mormor efter skolan:). tog bussen dit och åt gott + hämtade en lampa uppe i lägenheten ovanför. själva lampan passar jättebra in i mitt rum med hur den ser ut och sånt men jag har tyvär ingen lampskärm som passar:(.

detta visade frida mig igår:
http://svtplay.se/v/2244240/gavledala/23_11_19_15_svt_gavleborg?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2244247/sb,p103302,1,f,-1

vi hörs!<3

Kommentarer
Postat av: sofisalmi

sv: ja det är jag som har tagit bilderna, tack :)

2010-11-24 @ 21:17:57
URL: http://sofisalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0