Så många minnen. Järvbo.

ska snart sova så jag orkar upp imorgon till praon. karolina och jag ska praoa på tempo i valbo - det är en mataffär.

idag har jag varit i järvbo. det är en som har dött och huset står fortfarande kvar med saker som pappa hämtade.
lite onödiga saker tyckte jag menmen..
här kommer ialf bilder från idag (tyvär så är det suddiga, mörka bilder eftersom det är knäppta från min mobil. haha!):

utsikt från köksfönstret - järnväg.



köket



detta har jag tagit beslag på - ballerina kladdkaka:d



joy:). fick reda på att han är två år.


vi stannade av i högbo kyrka.





vila i frid gammelmormor & gammelmorfar.


Kommentarer
Postat av: M&L

Vi tänder ljus för våra älskade uppe i himlen....

2010-11-17 @ 20:01:16
Postat av: M&L

Vi tänder ljus för våra älskade uppe i himlen....

2010-11-17 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0