Gammla minnen:")

Tjena allihoppa:)

sitter här och längtar till nästa torsdag. jag har nyss kollat klart på the vampire diaries. det var så spännande i slutet. ni vet när man var liten, då man kollade på vintergatan:

..det slutade jämt med att det skulle hända något superspännande! eller hur? och så slutade det mitt i. så sur och ledsen, besviken jag kom ihåg att jag blev. haha! kunde nästan gråta. haha!! x")


Today:
skola.
tog bussen hem och med bildmappen med mig. blev lite mycket dära på slutet. två väskor + en skitastor bildmapp. åh! så jag har kollat igenom alla. ni kan få se sen:) !!
tittade på tv i en timme ungefär.. sedan kom mamma. vi åkte till rusta för att kolla på något tills imorgon. man ska nämnligen klä ut sig. det blir inget spec. men sedan åkte vi till ica maxi stormarknad. där hittade jag ett svart läppstift och sedan gick jag över till barnens hus (tror jag att det var). där hade dem mycket halloweenstuff!!
där blev det något diadem med en "häxhatt" på + svart hårspray.



Bildprodjekt från 7-8:an:






kan stolt berätta att första bilden blev det ett mvg på!:D det var ett prov som alla skulle göra, men bilden var upp-och-ner.
sedan för övrigt är det g+ till mvg jobb det hära!:)
mest stolt ver: de två första och "kudden".
mappen: ett jobb ifrån åttan. (vg) undrar nu vad jag kommer att få på min mapp nu i nian. hoppas på ett bra betyg i bild eftersom det är det jag vill jobba med senare. gymnasium: bild och formgivning på vasa eller borgis (minns inte).

Vad kommer alla andra nior ta vägen nu?

mitt namn på kinesiksa(gammal stil):  麗貝卡彼得森



Ska gå upp till mitt rum och platta håret nu:)

Tjing-Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0