pics med kakan♥

tjo!♥

med kakan. kommer lite pics här dåe;) !
(söndag)
enjoy! :

sigge



kyrkan

karro och maja

jag

jag

oxå jag:)




jag och maja


me:)

me

jah

becka:)


i

peace♥




haha! bjuder väl på den då;) !

jag & karro ♥

me and kakan:)

karro. tyckte att bilden var söt:) kommentera !♥

förlåt! men jag älskar bilden !:D kommentera !♥

ja o kb :)

kaaaaaaaaaaaaallt !

me

haha! till och med maja frös!:)

...så hon fick låna min jacka en stund. vilken hon inte tyckte om.

förlåt!♥

haha!




en döpt flickas kyrka... :)♥

smile !

kakan är en stolt "rita-hjärtan-på-sandhögar" !:D

hille kyrka♥

ja, lite många bilder bara!:P

puss♥


Kommentarer
Postat av: wonderland

svar från bloppisen: hej! vad roligt att du är intresserad av att köpa saker. maila vilka nummer på inläggen du vill köpa till [email protected] så hör vi av oss!

2010-10-11 @ 10:49:03
URL: http://wonderlandbloppis.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej... Rebecka med 2 ord

1 sötnos

2 "syrran" ;)



Puss Puss <333

2010-10-11 @ 20:10:06
Postat av: RP:)<3

sv: (jensrt)

men.., puss^^

<3

2010-10-11 @ 20:16:33
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0