Tåget passerar mitt liv ofta

det börjar att sluta fungera bloggen käns det som. allt går bara dålig. men aja.

Today:
skola. jag glömde att det var måndag idag och att bussen går 3. vi slutar fem över egentligen men det blir prick eftersom alla bussar går då. jag kom på att jag skulle ta bussen hem idag och det hon var 59 så jag sprang till skåpet, hämtade jackan och sprang till bussen. det skulle bli en 40 minuters väntan då. han inte!-.-
gick tillbaka till korridoren plaserade min röv pladask på bänken mitt i. kollade på klockan och var redo på att vänta. då erbjöd frida mig en sväng hem till henne. kollade runt. hon bode verkligen fint även om det var lite stökigt för de håller på att renovera. blev kär i hennes dressingroom:"). ska be mamma och pappa bygga ut nu! haha! vi fikade och sedan småsprang jag till bussen. fick vänta i 5 minuter kanske. bussen kom till slut och jag åkte hem. sedan dess har jag hunnit med att äta 6 stycken mariekex och tittat på tv.


igår redigerade jag lite bilder på picasa 3. jag gjorde även två collage. så här blev det:

tema: W & L

tema: Sundsvall.


Nu blire plugg!

..så..,

byebye!<3 :

Kommentarer
Postat av: M I M I

det är så suuurt när man missar bussen!

2010-10-25 @ 21:44:52
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svara gärna på min kvällsfråga:D hur många syskon har du?

2010-10-25 @ 22:06:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0