flyter på som det ska nu:)

tjena !!

åt pannkakor till frukost. det som blev över från igår. sedan cyklade jag till skolan. lektioner: - när jag kom till skolan kännde jag att det här kommer att bli en ång, jobbig dag ! men humöret tinades upp under dagen...
en: film
no: skrev och tränade lite på några förkortningar om t.ex: he. m.m. (helium)...
so: läste upp lite frågor och så kollade vi på en kort liten film.
lunch: superäcklig mat idag. det fanns inge ketchup och allt var då förstört. det smakade .., blääh!!! det fick bli en hårdsmörgås med smör och så hittade jag naturligtvis inte saltet-.-
svengelska: vi kollade klart på filmen "nyckeln till friheten" eller något sådant, vad den nu heter. :P
ma: segt men tiden flöt på...
lästid: tråkig bok jag läser. :(
no: vi labbade lite:) jag gjorde en liten klumpig och framför allt ful blyklump:P måste säga att frida var bäst på det där:) haha! ja.
sedan cyklade jag hem och åt, tittade på tv, har varit på datorn, löst lite problem här och där och tittat på idol + smallville m.m. lägger ut en bild på "min outfite":

svart-vit stickad tröja - bikbok
tights - ? - det finns väll lite vart som helst !  =)<3

"sång och text": green day med låten "boulevard of broken dreams":

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
When the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the borderline of the edge
And where I walk alone
Read between the lines of what's
Fucked up and everything's alright
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

I walk alone
I walk a

I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone



peace !<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Förlåt för sent svar men TACK så hemskt mycket!

2010-09-12 @ 19:29:22
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0